expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 06 Oktober 2012

Berita terbaru kpop : Big Bang’s G-Dragon and Taeyang Share Love for Nerf Guns


In early October, Taeyang tweeted his new found love for Nerfguns, saying “I’m a collector of nerf…hehe : )” and even hashtagging ‘Nerfgun.’ 

Bennie Rodgers II, who is a drummer for Big Bang’s concert tour, tweeted, “Hell yea! I’ve loved nerf since I was a kid! Glad I got someone that loves to have fun just as much as I do -> Taeyang.”

Then on October 6, G-Dragon tweeted, “BANG BANG,” and attached a photo of himself, posing with a Nerfgun, ready to take someone down. 

Meanwhile, Big Bang is currently in Thailand to continue its Big Bang Alive Galaxy Tour 2012. 

Photo Credit: G-Dragon and Taeyang’s Twitters

Pada awal Oktober, Taeyang tweeted cinta barunya ditemukan Nerfguns, mengatakan "Saya seorang kolektor Nerf ... hehe:)" '. Nerfgun' dan bahkan hashtagging

Bennie Rodgers II, yang merupakan drummer Big Bang tur konser, tweeted, "Hell yea! Aku mencintai Nerf sejak aku masih kecil! Senang aku punya seseorang yang suka bersenang-senang seperti halnya saya lakukan -. Taeyang> "

Kemudian pada tanggal 6 Oktober, G-Dragon tweeted, "BANG BANG," dan melampirkan sebuah foto dirinya, berpose dengan Nerfgun, siap untuk mengambil seseorang ke bawah.

Sementara itu, Big Bang saat ini di Thailand untuk melanjutkan Big Bang nya Galaxy Hidup Tour 2012.

Photo Credit: G-Dragon dan Twitters Taeyang



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Source: http://amronbadriza.blogspot.com/2012/07/cara-membuat-kotak-komentar-facebook-di.html#ixzz25PfIfpHG